23 Φεβ 2010

Ο Νόμος και ο "νόμος" (του)

Την περασμένη Τετάρτη, 17 Φεβρουαρίου 2010, στο λεωφορείο του υπεραστικού ΚΤΕΛ (ξέρετε το μεγάλο λεωφορείο) που εκτελούσε το μεσημεριανό δρομολόγιο Μυτιλήνη - Ερεσός βρίσκονταν μεταξύ άλλων και πέντε επιβάτες με προορισμό την Ανεμώτια.

Για τον κύριο εισπράκτορα του λεωφορείου, Θεόδωρο Βουτσιώτη, αυτοί οι πέντε επιβάτες δεν ήταν αρκετοί (;) προκειμένου να τους κάνει τη χάρη και να τους αποβιβάσει εντός του χωριού.
Ο ίδιος, επικαλούμενος τον "νόμο" (του) δήλωσε με ύφος χιλίων (και βάλε) Καρδιναλίων: “πρέπει να υπάρχει πληρότητα 20% στις θέσεις του πούλμαν προκειμένου να κάνουμε παράκαμψη του δρομολογίου”.
Ποιός του μίλησε για παράκαμψη; Εμείς μιλάμε για καθορισμένο δρομολόγιο «εξυπηρέτησης» του χωριού.

Φαίνεται δε, ότι έχει πονηρέψει γιατί πως αλλιώς να εξηγήσουμε την πρόταση που έκανε στους συγχωριανούς μας να τους εκδώσει εισιτήριο μέχρι την Φίλια και όχι μέχρι την Ανεμώτια μιας και όπως είπε δεν πάει το λεωφορείο εκεί.
Μήπως φοβήθηκε ότι έχοντας στα χέρια μας εισιτήριο για Ανεμώτια και αφού δεν θα μας αποβίβαζε εκεί θα έβρισκε μπελά;
Αξίζει να σημειωθεί ότι δεν είναι η πρώτη φορά που ο συγκεκριμένος κύριος αντιμετωπίζει με αυτόν τον τρόπο επιβάτες από την Ανεμώτια.

Τελικά, το επιβατικό λεωφορείο αποβίβασε τους πέντε συγχωριανούς μας στον «Χάρακα» για να επιβιβαστούν στο άλλο λεωφορείο (σχολικό) που εκτελούσε το δρομολόγιο προς Ανεμώτια. Και ο χαβάς αυτός διαρκεί όλη την εργάσιμη εβδομάδα από Δευτέρα μέχρι και Παρασκευή.
Εκτός της ταλαιπωρίας που υφίστανται επισκέπτες και κάτοικοι του χωριού μας, της απαξιωτικής συμπεριφοράς του Καρδιναλίου εισπράκτορα και τον ωχαδελφισμό των υπευθύνων, καταλαβαίνετε ότι τίθεται σε κίνδυνο και η σωματική ακεραιότητα των επιβατών, και ιδίως των ηλικιωμένων, οι οποίοι αναγκάζονται να διασχίζουν τον κεντρικό δρόμο, Καλλονής – Ερεσού, προκειμένου να επιβιβαστούν στο άλλο λεωφορείο που τους περιμένει.
Άραγε, μιας και μιλήσαμε για νόμο επιτρέπεται κύριε εισπράκτορα, στο σχολικό λεωφορείο να επιβαίνουν και άλλοι επιβάτες εκτός των μαθητών;

Νομίζουμε ότι είναι καιρός να σταματήσουν τα ημίμετρα και να εφαρμοσθεί ο νόμος και όχι ο «νόμος» (τους). Αναμένουμε τις ενέργειες της Διοίκησης των Υπεραστικών ΚΤΕΛ και δεν μας νοιάζουν οι «οικογενειακές» τους κόντρες.

ΛΥΣΗ ΘΑ ΔΟΘΕΙ, ΘΕΛΕΤΕ ΔΕΝ ΘΕΛΕΤΕ, ΤΩΡΑ !!!

Επιτροπή Δημοτών Τ.Δ. Ανεμώτιας

Υ.Γ. Δεν το ξέραμε, τώρα όμως που μάθαμε ότι ο κύριος Θεόδωρος είναι νομομαθής, σας παρουσιάζουμε επιγραμματικά κάποια άρθρα των νόμων που διέπουν την λειτουργία των ΚΤΕΛ:
παρ. 4 του αρθρ. 2, Π.Δ. 170/2003: "Το αρμόδιο Πειθαρχικό Συμβούλιο επιβάλλει διοικητικό πρόστιμο: (...) Από 800 έως 1.500€, για παραβάσεις του άρθρου 15, ήτοι:
α) Μη εξυπηρέτηση των τακτικών λεωφορειακών γραμ­μών που υπάγονται σε καθένα από αυτά (...)".
παρ. 5 του αρθρ. 2, Π.Δ. 170/2003: "Στους υπότροπους για την ίδια παράβαση, επιβάλλε­ται ως πρόστιμο το ποσό των:
α) 1.500-1.800 €, για τη πρώτη φορά,
β) 1.810-2.000 €, για τη δεύτερη φορά,
γ) 2.010 - 2.934 €, για την τρίτη φορά,
δ) Για κάθε επιπλέον φορά 2.934 € ".


...............................................
updated:
Διαβάστε σχετικά:
1. Εφημερίδα "Εμπρός", 26/02/2010: "Όταν το ΚΤΕΛ δεν μπαίνει στα χωριά"
2. Εφημερίδα "Δημοκράτης", 26/02/2010: "Εκ νέου καταγγελία για το υπεραστικό ΚΤΕΛ"


2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Για τον κύριο Θεόδωρο τον νομομαθή που ανοίγει νέες θέσεις εργασίας στην Ανεμώτια??
Με ένα εισιτήριο των ΚΤΕΛ για την Ανεμωτια Χ 1.500-1.800€ (1η φορά)+ 1.810-2.000€(2η φορά)+ 2.010 - 2.934€(3η φορά)+ 19 ημέρες Χ 2.934€
Πόσο μισθό καθαρό θα παίρνώ ??
Υ.Γ. Δεν το υπολόγισα με το 30 διότι δεν θέλω να εργάζομαι τα Σαββατοκύριακα, εεε...... δεν θα γίνω και σκλάβος.-

Ανώνυμος είπε...

Η Αντισα μας έδειξε το δρόμο.... αν δε βάλουν μυαλό ξέρουμε τι θα κάνουμε....