Φίλοι, γιατί για ένα θέμα για το οποίο προφανώς έχετε δίκιο, γράφετε και χρησιμοποιείτε κακούς χαρακτηρισμούς και ύβρεις; Τόσο πάθος και επιθετικότητα δεν αξίζει τον κόπο για ένα θέμα που μπορεί να λυθεί με τη Διοίκηση του ΚΤΕΛ!Πρέπει, είσαστε ένα μεγάλο χωριό, με το λεωφορείο να αποτελεί τον συνδετικό κρίκο με όλο το νησί, πρέπει να έρχεται μέσα στην Ανεμώτια το λεωφορείο, που αν θυμάμαι καλά, δεν είναι ούτε χιλιόμετρο η απόσταση από την κεντρική αρτηρία. Μπορεί να μη έχει επιβάτη ν’ αποβιβάσει, αλλά μπορεί κάποιος να περιμένει να επιβιβαστεί. Αλλά κι αν φέρνει ένα δέμα, ένα φάρμακο, ένα γράμμα, είναι σημαντικό για έναν από σας και ας το θεωρεί ασήμαντο ο οδηγός.Ασφαλώς και θα επιληφθεί η Διοίκηση του ΚΤΕΛ. Οι «ύβρεις» και τα περί....αγάδων και πασάδων, τι χρειάζονται;
Άρθρο της εφημερίδας "Δημοκράτης Μυτιλήνης", 29/03/2010
Άρθρο της εφημερίδας "Δημοκράτης Μυτιλήνης", 29/03/2010
ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΣΥΝΤΑΚΤΗ ΤΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΗ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ
Αγαπητέ φίλε συντάκτη του κειμένου προφανώς δεν έχετε επισκεφθεί το Blog της επιτροπής (www.anemotia-lesvou.blogspot.com) αλλά ούτε και έχουν υποπέσει στην αντίληψή σας οι σχετικές επιστολές διαμαρτυρίας μας, τις οποίες έχουν δημοσιεύσει όλα τα ΜΜΕ του νησιού εκτός από μία εφημερίδα, παρότι τις επιστολές αυτές τις κοινοποιούμε και στην εφημερίδα "Δημοκράτης Μυτιλήνης".
Για διευκόλυνση όλων μας λοιπόν σας επισυνάπτουμε τον σύνδεσμο που ακολουθεί με όλες τις σχετικές αναρτήσεις μας για το Υπεραστικό ΚΤΕΛ. Πατήστε Εδώ για να τις διαβάσετε.
Επιγραμματικά θα σας πούμε ότι από τον Νοέμβριο (2009) προσπαθούμε με όμορφο τρόπο, «λάου - λάου» να γίνει το σωστό, να πράξει αυτό που έχει υποχρέωση το ΚΤΕΛ. Έχουμε μιλήσει, πολλές φορές, τόσο με τον Νομάρχη και τον Αντινομάρχη Λέσβου όσο και με τον Δήμαρχο Καλλονής αλλά και τον ίδιο τον Πρόεδρο των Υπεραστικών ΚΤΕΛ. Μπροστά μας, έχουν τηλεφωνήσει και έχουν ζητήσει να λυθεί αμέσως το θέμα τόσο ο κ. Βαλσαμίδης όσο και ο κ. Φαναραδέλλης (από δύο φορές).
Ο κύριος Παπαφιλίππου μας διαβεβαίωσε (τον Ιανουάριο) ότι το θέμα θα λυθεί άμεσα. Με παρέμβασή μας, έγινε διάνοιξη από τον Δήμο Καλλονής, του χώρου που στρίβει το λεωφορείο.
Είπαμε τότε ότι μάλλον τα «παρατράγουδα» τελείωσαν...
Μάταια όμως ελπίζαμε αφού η οδύσσεια των κατοίκων του χωριού συνεχίζεται και δεν φτάνει αυτό αλλά ορισμένοι οδηγοί, θρασύτατα, δηλώνουν ότι «έτσι λέει ο νόμος» ή «να ζητήσεις τα λεφτά από αυτόν που τα πήρε».
Εσείς αγαπητέ φίλε τι θα κάνατε;
Όσο για τις βρισιές που αναφέρετε, δηλαδή το «Αλήτης» γιατί αυτό είναι όλη κι όλη η βρισιά, σας δηλώνουμε ότι την επαναλαμβάνουμε γιατί μόνο έτσι μπορεί να χαρακτηριστεί κάποιος "άνθρωπος" που πας να του επισημάνεις (με όμορφο τρόπο) ότι το λεωφορείο πρέπει να μπαίνει στο χωριό, ότι υπάρχουν ηλικιωμένοι άνθρωποι που τους είναι αναγκαίο και εκείνος σε "στολίζει". Άραγε αυτές τις δικές του βρισιές για τις οποίες αναφερόμαστε στην επιστολή μας γιατί δεν τις αναφέρετε;
Γράφετε επίσης να έρθουμε σε συνεννόηση με την Διοίκηση του ΚΤΕΛ. Όπως σας περιγράψαμε και ανωτέρω, αυτή η συνεννόηση έχει ξεκινήσει από τον Νοέμβριο αλλά δυστυχώς δεν «καρπίζει». Στην τελευταία μας επιστολή προς τα Υπεραστικά ΚΤΕΛ (21/03/2010), στην οποία πρέπει να σημειώσουμε ότι λάβαμε απάντηση από τον κ. Παπαφιλίππου αμέσως την επόμενη ημέρα, αναφέρουμε ότι ζητούμε εντός 5 ημερών την τιμωρία των υπευθύνων.
Την ακούσατε ή την είδατε πουθενά αυτή την τιμωρία;
Κλείνοντας, αναρωτιόμαστε πως αλλιώς μπορείς να χαρακτηρίσεις κάποιον που συμπεριφέρεται σαν να ήταν «βιλαέτι» του η εξυπηρέτηση των συγκοινωνιακών αναγκών των χωριών; Όταν αυτός και μόνο αυτός αποφασίζει εάν θα πάει το λεωφορείο στο χωριό ή όχι; Εμάς η λέξη που μας έρχεται είναι "Αγάς". Ευπρόσδεκτες τυχόν προτάσεις…
Υ.Γ. Μήπως τελικά έπρεπε να "βρίσουμε" για να γράψει κάτι για αυτή την προσπάθειά μας ο "Δημοκράτης Μυτιλήνης";
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου