Σε νέα καταγγελία προχωρά η επιτροπή δημοτών του τοπικού διαμερίσματος Ανεμώτιας, απευθυνόμενη στον πρόεδρο του υπεραστικού ΚΤΕΛ. Στο έγγραφό της επισημαίνεται ότι μετά από κάθε διαμαρτυρία, υπάρχει μια περίοδος που όλα λειτουργούν ομαλώς, αλλά όταν ξεχαστεί το θέμα και χαλαρώσουν οι υπεύθυνοι και οι όποιοι ελεγκτικοί μηχανισμοί, οι υπάλληλοι κάνουν του κεφαλιού τους, δυσκολεύοντας τη ζωή των κατοίκων των απομονωμένων χωριών και στην προκειμένη περίπτωση της ολιγοπληθούς Ανεμώτιας.
Αυτή τη φορά, γίνεται λόγος για μια συγχωριανή τους που περίμενε όλη μέρα, το δέμα που της έστειλε συγγενικό της πρόσωπο μέσω του ΚΤΕΛ και που ποτέ δεν ήρθε. Λεωφορείο δεν φάνηκε και έτσι αναγκάστηκε να πάει στη Φίλια, προκειμένου να το παραλάβει. Μπήκε, λοιπόν, στο αυτοκίνητο ενός συγχωριανού της και όταν έφτασε στη Φίλια και συνάντησε τον οδηγό του λεωφορείου, τον ρώτησε σύμφωνα με την καταγγελία - γιατί δεν ήρθε στο χωριό και εκείνος απάντησε: «Δεν είχα επιβάτη για Ανεμώτια γι΄ αυτό και δεν ήρθα στο χωριό». Και συνεχίζει η εξιστόριση:«Επιβάτη δεν είχες, αλλά δεν ήξερες εάν κάποιος περιμένει να επιβιβαστεί και εκτός αυτού το ΚΤΕΛ εισέπραξε χρήματα, προκειμένου να φέρει στο χωριό το δέμα», ανταπάντησε η ενδιαφερόμενη. Αλλά ο οδηγός φάνηκε "προετοιμασμένος": «Να πάτε να ζητήσετε τα λεφτά από αυτόν που τα πήρε».
Η επιτροπή δημοτών Ανεμώτιας, ζητά από τον πρόεδρο του υπεραστικού ΚΤΕΛ εντός 5 ημερών την παραδειγματική τιμωρία του υπαλλήλου του, που εκθέτει την υπηρεσία, απαντώντας συγχρόνως εγγράφως. Επίσης απαιτεί από το Νομάρχη και αρμόδιο Αντινομάρχη, να λάβουν τα απαραίτητα μέτρα (διοικητικά και ποινικά), προκειμένου ν' αντιμετωπισθεί το ζήτημα.
Εφημ. "Δημοκράτης", 23/03/2010 (www.dimokratis.gr)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου